Post by dabmaguacycda on Feb 5, 2022 17:10:39 GMT -12
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisää jalokivihakkerointia ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Tycoon 2022 version ▞▞▞
nautin pelistä, kunnes tein suuren virheen varastoin vain yhden ruoan, yksikään asiakas ei valinnut sitä ruokaa, joten menetin paljon asiakkaita sen jälkeen olen yrittänyt palata takaisin, mutta en voi, siksi olen antaa sinulle kolme (3) tähteä
Se on erittäin mukava peli.. mutta olisin todella kiitollinen siitä, jos tarjoilijat voisivat liikkua hieman nopeammin.
Se on hyvä peli, mutta jonkin ajan kuluttua se tuntuu tylsältä
Pidän todella tästä pelistä, se on erittäin koukuttava, mutta ehdotan, etten ehkä tee ruoasta kallista ja lisää jännittävää tekemistä
Cooking Tycoon Įprastos temos oiar
Voi parempi peli .kun lataat tämän pelin, se pysähtyy hetkeksi ja käynnistyy sitten uudelleen, siksi annoin vain 2 tähteä, paranna tätä!!!!!!!!I. En edes pelannut tätä peliä, koska se ei halua ladata, mutta mielestäni se on hyvä peli
Miksi se ei käynnisty uudelleen, varastoin vain yhden ruoan vahingossa. Av on yrittänyt poistaa sitä, mutta ei onnistunut
Se on hyvä peli, rakastan sitä, mutta yksi asia on, että 4 ravintolassa se pysähtyy, joten poista se prblm
ei niin hyvä, mutta on tulevaisuus
Olen 169 päivän vaiheessa. Paikalle odotetaan 35 vierasta. mutta 33 vierasta saapui En päässyt vaiheeseen, koska 2 vierasta ei saapunut. Näin se peli meni.
Tilauksia ei tule, olen avannut 6 kerrosta ja peli on perseestä, kaikki valittavat, että teet jotain päivittääksesi pelin
Vihaan sitä, koska sinun on käytettävä timanttia ostaaksesi kaupan
Se on hyvä, mutta en saanut peliä loppuun. Odotan vain yhtä viimeistä asiakasta tasolla 54 suorittamaan kyseisen "päivän", mutta mitään ei tullut. Olen odottanut vielä kaksi päivää, mutta mikään ei silti muuttunut, joten poistin sen. Valitan pelistä, mutta kaiken kaikkiaan se on upea. Itse asiassa nautin siitä.
En epäröi ladata sitä arvostelujen takia, mutta kun yritin ladata sitä. Se oli todella hauskaa😊 ja maksoi vain pieniä mb. Nautin 15 minuutistani. Pelaaminen
Pidän todella tästä pelistä niin paljon.Pidän siitä, kun jahdan rottia. Etkä käytä paljoa MB:tä.Rakastan reseptejä ja valikkoa. Tycoonin valmistaminen on niin helppoa ja helppoa, mutta toisinaan valikko tulee nopeasti. Lataa se nyt .Rakastan tätä peliä.Kiitos.
Sen lataaminen on hidasta
lisää ohjeita olisi kiva
Rakastan tätä peliä, mutta toivon, jos voisimme pelastaa edistymisemme jonnekin.
Ông trùm nấu ăn Cooking Tycoon Thông thường iekd
Se on kiva peli, pidän siitä
Tämä on toinen kerta, kun asensen tämän pelin, kyllä, se oli hauskaa, mutta kohtaan taas saman ongelman. Silloin yksi asiakas ei tilannut ruokaa, minkä vuoksi en voi edetä seuraavalle tasolle. Sama toistui, mutta se oli ruokakritiikki. Korjaa se käynnistämättä peliä uudelleen.
Mancınık Görevi Arcade nvsb
Sain 2344 kolikkoa ja ne näyttävät 710 kolikkoa, korjaa se pian
Tämä peli auttaa tuntemaan ravintolan johtamisen
Aşçı Kralı - Cooking Tycoon Gündelik kyot
miksi tämä peli, kun olet tasolla 6, tulee vaikeaksi, kun sinulla ei ole kolikoita
Rahaa on vaikea saada, enkä mielestäni voi rekisteröityä tallentaakseni edistymistäni. Minun piti poistaa tietoni ja olen nyt tasolla 1. Se ei ole reilua! En ehkä pelaa tätä peliä enää
Ok
Tämä peli on hauska, mutta ennen kuin avaat toisen, se vie paljon aikaa. Ja mainoksia on liikaa
Olen todella pitänyt pelistä, jota on hauska pelata, nautin enimmäkseen herkullisesta ruoasta ja juomista. He saavat minut haluamaan syöttää puhelimeni, mutta valitettavasti en voi. Huono asia on, että asiakkaat lähtevät odotettua aikaisemmin, mutta peli on loistava
Ok, puhu pian 24. huhtikuuta ehkä en tarvitse loistavaa näyttelijää grp-chatiin ja hänen perhettään karanteenissa Facebookiin n 8 siellä ja hänen sisarensa eivät olleet täällä hän meni äitini kanssa kannettavaan tietokoneeseen Chinamcclainin kanssa näyttelijänä loistavana näyttelijänä ryhmässä chat ja hänen perheensä karanteenissa Facebook-sivulle ja hänen sisarensa ryhmässä linkit fr grd loistava näyttelijä grp-chatissa ja hänen perheensä Disney world of 2castissa ja hänen sisarensa eivät olleet täällä saadakseen grp-linkkejä fr grp-linkin lähetä pls. minä myös kuvan sinusta
Se on hyvä, mutta kun keskeytät sen ruoan maistajalle, jäät jumissa ja mitä tahansa teetkin, se jää silti kiinni. Pls korjata tämä bugi, rakastan todella pelata tätä peliä, ellei jos se vika korjattu.
Erittäin hyvä ja hieno peli, mutta haluan paljon helmiä ilman pankki- tai luottokorttia ja kolikoita. ja kiitos, että loit tämän pelin. Ja tämä on erittäin siistiä. Pidän pelistä erittäin paljon.
Cooking Tycoon Казуални ocln
Tämä peli on hyvä, mutta et voi tehdä ruokaa itse, he antavat sinulle oikeuden laittaa ruokaa tuleen ja antaa ihmisille, jotka tulivat syömään
Vähemmän rahaa luokitusten parantamiseen👆
Peli juuttuu viidenteen kerrokseen, kun minulla on 50 asiakasta...se vain pysähtyy 48:aan
Pidän todella tästä pelistä. Minulla on bugi. Olen tasolla 20 ja päivä 59 tarvitsen 37 asiakasta, mutta 36 valmistumisen jälkeen se jumissa, eikä asiakkaita tullut lisää enkä halua aloittaa sitä uudelleen 😐
Tämä peli on haavoittava, kun pelaan sitä, minusta tuntuu kuin olisin oikeassa ravintolassa. Rakastan sitä
Minä rakastan tätä peliä. Sain sen valmiiksi muutaman kerran ja odotan edelleen, että päivität sen. Lisää uusia tasoja, lisää reseptejä ja ravintoloita. Plz tee pelistä jännittävämpi.
Hämmästyttävä mukava peli, paitsi että olen jumissa tasolla 109. Pls korjaa se, rakastan sitä peliä, avasin 4 kerrosta, pls korjaa se
Erittäin mielenkiintoinen, mutta tarvitsee enemmän grafiikkaa asiakkaiden kanssa.
Ông trùm nấu ăn Cooking Tycoon Thông thường iekd
Tyhmää peliä en ole koskaan nähnyt. Tarjoilijani ei ole tulossa. Miksi? 😠😠😠😠😠😠😠😠😠
Se on niin mielenkiintoinen ja mukaansatempaava, mutta siitä tulee tylsää, kun pääset palvelemaan 34 asiakasta yhä uudelleen ja uudelleen.
Rakastan tätä peliä, mutta on aina vaikeaa pitää lisää dinmondeja pöydällä ja sitten joudun poistamaan sen ja se saa minut 😢 mutta se on mahtavaa
Tämä peli on mahtava. Voinko pyytää palvelusta? Pojalla ja tytöllä voi olla puku, kiitos!!
Se on erittäin mukava peli kiva mukava erittäin hyvä, mutta ongelma, jonka se ansaitsee pienellä rahalla, korjaa tämä ongelma
Hyvä peli pelata, upeat grafiikat, suosittelen kokeilemaan
Tämä peli on niin hyvä, että rakastan sitä. se opettaa minulle ruoanlaittoa.
Rakastan tätä peliä, mutta minun on aina kiire päästäkseni asiakkaideni luo tai menetän heidät, mutta se on loistava peli, ei voi valehdella
Se on hämmästyttävä sovellus erityisesti lapsille, joten kokeile sitä ne, jotka haluavat kokeilla
Pidän tästä pelistä, mutta jäin jumissa tyhjästä. Ihmisiä tulee sisään, mutta he eivät ilmesty ravintolaan. En saanut tilauksia, eikä tuo supermies auta yhtään. Haluan jatkaa pelaamista, mutta en tiedä mitä tehdä, jotta se toimisi taas. Korjaa se. Tee päivitys ja annan 5 tähteä, jos tämä ongelma on korjattu. Kiitos
Tämä peli on todella nautinnollinen, mutta ongelmana on, että asiat ovat erittäin kalliita, etenkin tarjoilijat